close

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4446831562288921036\x26blogName\x3d%E3%83%84+Rush+Shafiq+%E3%83%84\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rushshafiq.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/\x26vt\x3d-1010859204778423024', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
PUSH
Current updates:
Giler bosanlah duduk rumah je x buat ape ape :(
♥ Owner
Hello, Assalamualaikum. My name is Muhammad Rushafiq or known as Rush Shafiq/Rush/Shafiq. I'm 18 years old. The owner of this blog. Thank you for visiting my simple blog. Please come again soon :)

Facebook | Twitter | Formspring | Blogskin

 ♥ Rush Shafiq |
♥ Navigation
Stories Profile Stuffs Affiliates Hire
♥ Like


♥ Talk
♥ Klik Klik
Please KLIK my CHURP CHURP below here


♥ Blog Archives


♥ Credits
Designer: Rush | Shafiq
Graphic: Adobe Photoshop CS4
Thanks to: Izyan | Han Hanan


Hilang bosan
11.1.12 | 9:57 PM | 5 comments


Salam semua. Apa khabar? Baik semua? Alhamdulillah kita masih diberi nyawa oleh Allah hingga ke hari ini. Ok, sebenarnya nak cerita hari ini shafiq suuuuuuuunggggguuuhh HAPPY sgt sgt sgt x terhingga. Hehe lebih lebih pulak happy die. Sebab hari ni shafiq banyak luangkan masa dengan kawan-kawan. Hari ni shafiq banyak jumpe kawan yang lama dah x jumpe. Melepas rindulah kat mereka tu. Hihihi, menggedik pulak saya. First, pagi tadi pukul 7.30 pagi jumpe Shukri dgn Farith. Dorang berdua memang funny kot. Ade je melawok diorang kan? Serius rindu dorang gile gile. Hehehe...Time tu sebenarnya diorang suruh mintak tolong shafiq untuk belikan no unik ID UPU untuk pendaftaran kemasukan ke IPTA. Kebetulan hari ni pon shafiq nak beli sekali. Tepat pada waktunya. Lagipun member saya lagi, Talha dgn Asraf pon suruh shafiq mintak tolong. Alhamdulillah, banyak pahala dapat hari ni.

Dah sampai bank, ape lagi? Ambik la nombor giliran. Nasib baik x ramai orang. Ok, sewaktu saya tunggu giliran tibe2 ada seorang pak cik ni berborak2 dgn saya. Bagi salam pon xde, terus masuk cerita. First2 pak ciknya cerita pasal family dielah. Sepatah die cakap, beribu2 patah shafiq balas balik. Hehehe..dah seronok sgt berbual. Then, dah habis cerita family dia masuklah cerita Anwar Ibrahim. Eerrghh, POLITIK. X mau dengar. Saya just mengangguk2 je la apa yang pak cik tu bebel-bebelkan. Dalam hati "cepatlah giliran. X tahan dengar pak cik tu meleter pasal politik ni". Huhuhum dah sampai giliran saya, lega..!!! Hahaha...

Oh yeah, lepas dah pergi beli no pin, ummi saya ajak saya pergi Klang nak semak baki duit bank mak shafiq. Alhamdulillah, baik sungguh abangku masukkan duit dalam akaun mak shafiq. Jumlah duitnya sekarang RM****. Hehe, pndai2 tekak sndiri yang penting 4 angka. Hahaha, happy jugak rasenya dapat keluar. Hilanglah bosan drpd asyik online facebook memanjang. Aahh then adee membe baik shafiq ni lg sorang namanya Mubin. Die ajak shafiq pergi sekolah ada hal. Rindu sekolah saya yang dah hampir sebulan ditinggalkan. Tengok dah cat baru. Huhu, lebih seronok lagi die bawak shafiq pergi jalan2 satu Meru ni sebab nak hilangkan bosan. Memang seronok giler la time tu. Time tu kat sekolah shafiq ada latihan merentas desa. Tibe2 kitaorang pon menyampuk la sekejap tengok budak2 sekolah merentas desa. Diorang merentas desa kene berlari. Kitaorang pulak merentas desa dengan motor. Hahaha, sewaktu dengan tu terjumpalah secara x sengaja cikgu2 semua. Rindu pada mereka...

Lepas tu kitaorang ronda2 lagi satu Meru ni. Alang2 dekat dengan rumah member saya ni namanya Khai, kitaorang pon singgah la sekejap nak melawat dia sebab die tgh cuti lepas die bedah mata dia. Rindu jugak kat die. Dah lama x jumpa. Alhamdulillah, dia sihat je. Semoga cepat sembuh ok, Khai?. Then, mubin ajak saya pergi lepak rumah dia sebab nak settlekan hal IPTA ni. Time tu la asyik menggelak je. Melepas rindulah kononnya. Ala maklumlah dah lama x jumpe semenjak habis SPM..Masa itulah kitaorang habiskan masa sama-sama. MasyaAllah, x ke gembiranya saya hari ini? apa yang saya lalui hari ini akan terpahat dalam ingatan saya. Sungguh seronok sekali hari ni dapat luangkan masa dengan kawan-kawan saya semua. #mood=sedih & gembira#. Kalau berterusan begini..masyaAllah, sungguh indahnya hidupku.

p/s: To Mubin, ingat janji aku ni tau? Aku x anggap kau ni jahat walaupon sedikit pon. Semua orang yang dilahirkan ke dunia semuanya baik dan lagi satu, thnks ajak aku pergi jalan-jalan. Tau2 je aku boring kan? Hehehe, ape2 pon aku doakan kau dan lain-lain terbaaaaaiiik punyer ok? Ingat pesan aku ni..Berubahlah demi orang yang kau sayang ok?






NEWER POST | OLDER POST | HOME