close

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4446831562288921036\x26blogName\x3d%E3%83%84+Rush+Shafiq+%E3%83%84\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/\x26vt\x3d-7130052547661151014', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
PUSH
Current updates:
Giler bosanlah duduk rumah je x buat ape ape :(
♥ Owner
Hello, Assalamualaikum. My name is Muhammad Rushafiq or known as Rush Shafiq/Rush/Shafiq. I'm 18 years old. The owner of this blog. Thank you for visiting my simple blog. Please come again soon :)

Facebook | Twitter | Formspring | Blogskin

 ♥ Rush Shafiq |
♥ Navigation
Stories Profile Stuffs Affiliates Hire
♥ Like


♥ Talk
♥ Klik Klik
Please KLIK my CHURP CHURP below here


♥ Blog Archives


♥ Credits
Designer: Rush | Shafiq
Graphic: Adobe Photoshop CS4
Thanks to: Izyan | Han Hanan


The Guardian
18.7.11 | 3:06 PM | 1 comments
Salam semua..hai apa kabar :120: Sihat....:120: Alhamdulillah....

Semalam shafiq baru sahaja balik dari Kem Kepimpinan Badan Pengawas yg diadakan di sekolah shafiq selama 3 hari 2 malam. Pada mulenya, shafiq rase macam xnak pergi cuz buat dekat sekolah je. Arrghh, boring.. :face30:. Tapi teacher Azlida cakap semua pengawas diwajibkan menyertai kem ini. Huhu, xde jalan nak terlepas terpaksalah ikut jugak kem ni. Dalam kem ini shafiq banyak dari kesalahan. Di situ jugalah banyak yg menyedarkan shafiq. :88: Di kem ini, kita dapat belajar cara kehidupan seorang pemimpin islam. Banyak cabaran yg harus ditempuhi. Tapi apa2 pon cabaran yg diterima kita haruslah ingt pada yang Maha Esa kerana Dialah yang akan membanti kita untuk menempuhi setiap cabaran *sudah ada gaya macam seorang penceramah*. Sesungguhnya Allah akan sentiasa bersama kita apabila kita sentiasa ingat kepadaNya. Allah is the Guardian ataupon Al-Muhaymin. Jadi, sebagai seorang pemimpin islam kita hendaklah menunaikan kewajipan kita sebagai seorang pemimpin yang berkaliber. Janganlah mudah berputus asa. Ingat Allah nescaya Allah akan mengingati kita :face44:.

Ceehh ceehh ceehh tibe2 plak jadi macam ustaz plak hari ni. Hihihi :face18:

Ape-ape pon kemnya sangat best. Rase rugi plak kalau xjoin. Huhu..."TERIMA KASIH ALLAH KERANA TELAH MEMILIH AKU UNTUK MENYERTAI KEM INI". Mudah mudahan selepas ini ada perubahan yang akan berlaku dalam diri shafiq. Hihihi..sedikit kata-kata hikmat dari tokoh-tokoh islam:
Sesungguhnya seorang hamba itu bila merasa ujub karena suatu perhiasan dunia, niscaya Allah akan murka kepadanya hingga dia melepaskan perhiasan itu.
(SAIDINA ABU BAKAR)

Barangsiapa takut kepada Allah SWT niscaya tidak akan dapat dilihat kemarahannya. Dan barangsiapa takut pada Allah, tidak sia-sia apa yang dia kehendaki.
(SAIDINA UMAR AL-KHATTAB)

Tidak ada sesuatu yang lebih indah pada ulama kecuali dengan kefakiran dan mencukupi dengan apa yang ada serta redha dengan keduanya.
(IMAM SYAFIE)

Jangan kamu mengambil ilmu dari orang yang mengambil benda dunia di atas ilmunya.
(IMAM AHMAD BIN HANBAL)
Harap dapat mengambil iktibar dari kata2 tersebut. Sekian terima kasih:face76:






NEWER POST | OLDER POST | HOME