close

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4446831562288921036\x26blogName\x3d%E3%83%84+Rush+Shafiq+%E3%83%84\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/\x26vt\x3d-7130052547661151014', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
PUSH
Current updates:
Giler bosanlah duduk rumah je x buat ape ape :(
♥ Owner
Hello, Assalamualaikum. My name is Muhammad Rushafiq or known as Rush Shafiq/Rush/Shafiq. I'm 18 years old. The owner of this blog. Thank you for visiting my simple blog. Please come again soon :)

Facebook | Twitter | Formspring | Blogskin

 ♥ Rush Shafiq |
♥ Navigation
Stories Profile Stuffs Affiliates Hire
♥ Like


♥ Talk
♥ Klik Klik
Please KLIK my CHURP CHURP below here


♥ Blog Archives


♥ Credits
Designer: Rush | Shafiq
Graphic: Adobe Photoshop CS4
Thanks to: Izyan | Han Hanan


Selamat Tinggal, Amri
8.4.11 | 9:25 PM | 0 comments

:b: Salam semua......
Hari ni shafiq baru saje dpt berita sedih dan menghayat hati :face37:. Muhammad Amri atau pon Amri telah kembali ke rahmatullah pade petang tadi :face59:. Berita itu mmg agak mengejutkan shafiq cuz mmg x sangka jugk :face10:. Baru beberapa hari yg lepas baru je berborak dgn arwah sebelum meninggal. Arwah juge adalah bekas teman lelaki adik angkat shafiq iaitu syurna. Shafiq harap bawalah bertenang ye kerana ajal maut di tangn Allah. Nk buat mcm mne kan.
Kenapa kau pergi dulu sedangkan ade bende yg aku nk ckp dgn kau. Kenape..:s: Sampainya hati kau. Pemergian kau mmbuat semua org yg sayangkn kau membasahi lantai yg mereka pijak..
:face47: Shafiq cume hanye berdoa sahaja agar rohnye tenang dan dicucuri rahmat .:face76:Aku harap kau ditempatkn di kalangan org2 yg beriman. Lepas ni dh xdelah kawan utk nk gado2 lagi. huhu..walopon kite ni xdela kenal sgt pon :face45:. Kenal mcm tu je tp kitorang dh anggap mcm dh kenal lame. Hurmm...x sangka tibe2 dgr berita hari ni die meninggal. Mmg shock:f: gile. Mmg di luar jangkaan shafiq..


Al-fatihah utk arwah
Semoge rohnye dicucuri rahmat

Credit for syurna:
Aku harap kau relakan pemergian die walopon die ni ex-boyfie kau tapi mesti byk kenangan kau bersama die. Aku pon sebak ats pemergian die. Kita doalah same2 ye
:s:






NEWER POST | OLDER POST | HOME