close

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4446831562288921036\x26blogName\x3d%E3%83%84+Rush+Shafiq+%E3%83%84\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/\x26vt\x3d-7130052547661151014', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
PUSH
Current updates:
Giler bosanlah duduk rumah je x buat ape ape :(
♥ Owner
Hello, Assalamualaikum. My name is Muhammad Rushafiq or known as Rush Shafiq/Rush/Shafiq. I'm 18 years old. The owner of this blog. Thank you for visiting my simple blog. Please come again soon :)

Facebook | Twitter | Formspring | Blogskin

 ♥ Rush Shafiq |
♥ Navigation
Stories Profile Stuffs Affiliates Hire
♥ Like


♥ Talk
♥ Klik Klik
Please KLIK my CHURP CHURP below here


♥ Blog Archives


♥ Credits
Designer: Rush | Shafiq
Graphic: Adobe Photoshop CS4
Thanks to: Izyan | Han Hanan


Am i going to be a GOOD prefect?
24.3.11 | 5:21 PM | 1 comments
:c: Hello dan salam satu malaysia...:x:

Shafiq rase nak nangis tau x sejak kebelakangan ni :face29:. Nak tau kenapa :face14::s: First, dpt kertas ujian Biology dengan Prinsip Akaun :face38:. Rase mmg lah besh kan dpt kertas ujian :face51: tapi yg x beshnye markahnye :30:. Bio dpt 40% *cukup2 makan je* dan Akaun dpt 48% je. :118: Mmg teruk lah :49:. Seteruk teruknye lah :face64:hahahaha.....:x: . Subjek agama xtau ape citer lagi. :63:Tapi dgr khabar shafiq dpt A. Huhuhu rase syukur la jugk kan:s:

:22: Ok yg secondnye plak yg paling buat shafiq rase sedeyh:3:. Baru tadi shafiq telah ditemu duge utk menjadi seorang pengawas :77:. Wahhh....:face24:..:r:Hehehehe, bile sesi temu duge dijalankan. jantung shafiq dh berdegup laju :h:. Dup dap dup dap. Badan pon dh berpeluh sbb risau kalau soalan yg diberikan itu x dpt dijwb :face32:. Soalanye pon takut susah2. Mampos la tercungap kt situ. Berdiri tegak mcm pokok kepala :56:. Hahaha...alright..IT'S MY TURN. NAMA SHAFIQ DAH DIPANGGIL:r:. Mule2 beri salam dulu. Then tibe2 iskandar speking english. Hampeh, xtau nak jwb ape. Bantai je la ckp ape2 pon aslkn dlm BI. Dh mule cuak mase tu. Mnggigil2 :face53:. Then baru ckp dlm BM plak. Lega la sikit rasenye tp soalannye agk mncabar. Mcm bertemu ramah dengn menteri la rasenye. Tnye itu la tnye ini la. Tibe2 iskandar suruh aku MENJERIT:r: sekuat hati. :11: Mak aiii nak suruh org jd org gile ke ape:s: Okla jerit je. Lantaklah. ARRRGGHHHHHH........:q:hahaha.....mcm tarzan :25:. Hehehe bile dh abis ditemu duge tu, lega la jugk rasenye tp x pasti lagi bole dpt ke x jawatan pengawas tu. Rase mcm nk nangis je td cuz byk gk la yg trkantoi :face59:. Huhuhu tp redha je la. Dpt ke xdpt x kesah la. :face69:Kalo dpt tu rezeki la tu kalo xdpt tu xde rezeki la. Cube lain kali. Hahaha...:c: Peluang bukan dtg sekali seumur hidup. Bole cube di lain mase kalau berpeluang.

:86: Doa2 la ye mudah mudahan shafiq dpt jawatan utk mnjadi seorang pengawas. Amin:x:








NEWER POST | OLDER POST | HOME