close

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4446831562288921036\x26blogName\x3d%E3%83%84+Rush+Shafiq+%E3%83%84\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rushshafiq.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/\x26vt\x3d-1010859204778423024', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
PUSH
Current updates:
Giler bosanlah duduk rumah je x buat ape ape :(
♥ Owner
Hello, Assalamualaikum. My name is Muhammad Rushafiq or known as Rush Shafiq/Rush/Shafiq. I'm 18 years old. The owner of this blog. Thank you for visiting my simple blog. Please come again soon :)

Facebook | Twitter | Formspring | Blogskin

 ♥ Rush Shafiq |
♥ Navigation
Stories Profile Stuffs Affiliates Hire
♥ Like


♥ Talk
♥ Klik Klik
Please KLIK my CHURP CHURP below here


♥ Blog Archives


♥ Credits
Designer: Rush | Shafiq
Graphic: Adobe Photoshop CS4
Thanks to: Izyan | Han Hanan


Salam Pantai Timur
8.2.11 | 4:49 PM | 0 comments
Hey hey korang. Aku baru je balik dri kelantan ahad yg lepas. Yah kelantan (kelate). Negeri yg kuat pegangan agama die. Huhu..ermm mmg best kt kelantan tu. Pegi jalan ke sana ke mari sehari suntuk. Aku dok sane selama 3 hari. Menetap kt namenye Grand Riverview Hotel. Tempah selama 3 hari 2 mlm. 2 bilik *satu utk parents aku 1 lg utk aku and kakak aku. Owh ye, lupe plak. Aku bertolak dri rumah dri kol 9 pg smpai sane 5 ptg. So perjalanan mngambil mase 8 jam lebeyh kurang.

Pade hari pertama, kitorang pegi jalan2 pegi ke kilang and kedai batik and songket. Sumenye cntek2 belaka. Tp aku xbeli pon baju batik. Haha..trlalu mahallh sgt. Tidak cukup bajet. Next, erm tempat paling popular di kelantan iaitu Pasar Siti Khadijah. Haha..jalan2 cari ole2 lah ape lagi. Then makan2 kt situ smpai perut nyang buncit. Lepas 2 pegi jalan2 pulak ke Muzium Kraftangan. Dekat situ aku jadi rambang mata. Kenape???? Sebab ade bnyk gile keychain yg menarik kt situ. Bedallh ape lagi gile x bedal. Hahaha....huuh dh penat dh brjalan. Balik hotel la. Rehat2 dulu. Malam pulak pegi jalan2 cari makan la.  Perut dh brbunyi so makan men bedal sajelh smpai xingt dunia. Wawawa..

Besoknye plak kitorng nk balik. Hah? balik nilah paling 'Syok' sekali. Nak tau kenapa? Nanti saye ceritekn...

Check out pukol 12 tghhari. Sebelom balik tu kitorng sempat singgah lg kt Muzium kraftangan lg. Aikk...??pegi lagi. Sebab keychain yg aku beli dkt Pasar Siti Khadijah tu hilang!! Waaa..so beli baru. Huhu..dalam perjalanan nk balik tu memang tersangkut gile dalam kesesakan. Trperangkap kt situ dalam kire2 2 jam lebeyh. Xbergerak2 langsung. Nak tau x? Mase aku dalm kereta tu dah nak TERKUCH.... dah *x nak tulis penuh. Malu....*. Dah x tahan dh ni!! Nasib baik ade masjid so singgah kejap nk pegi kenc____ .Haha...lega rasenye kalo dh buang tu. Ermm ok2 sambung perjalanan balik. JEM TERUK gile habis. Argghh..! lebeyh bek aku tido dalam kereta lg best. Bile sedar je batu smpai Kuala Krai lg. Mak aii..jauh lagi. Nak mam kjp mkn KFC. Sedap. Ok smbung perjalanan smpai ke tgh malam. Masih x sampai2 lagi. Herm..berehat sekejap nak melegekan badan kt warung. Badan dh mule keletihan. Mengantuk gile. Pukol 12 malam still kt Bentong. Then smbung lg perjalanan kami. Bile dah smpai Lebuhraya Karak, GILEE...! JEM LAGI TERUK. X GERAK2 LANGSUNG. ADUH..PUKOL BERAPELH NAK SMPAI NI AGAKNYE? Tgk jam dh pukol 2 pagi dh. Besok nk sekolah..Hurm tido dalam kereta. Bile sedar dh kol 3 pagi tapi still lagi dalam kesesakan. Perghh..mmg jem teruklh. Bnyk kereta yg parking kt tepi jalan. Aku pon xtau kenapa. Mungkin rosak kot. Bile dh terlepas dri kesesakan, aku rase lega gile...

Sampai rumah kol 5 pagi dh nk masuk subuh dh. So aku ponteng sbb penat trsangat2 lah penat. Sampai badan pon xbole gerak. Haha..


Itu saje buat hari ini, assalamualaikum






NEWER POST | OLDER POST | HOME