close

<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4446831562288921036\x26blogName\x3d%E3%83%84+Rush+Shafiq+%E3%83%84\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rushshafiq.blogspot.com/\x26vt\x3d-7130052547661151014', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
PUSH
Current updates:
Giler bosanlah duduk rumah je x buat ape ape :(
♥ Owner
Hello, Assalamualaikum. My name is Muhammad Rushafiq or known as Rush Shafiq/Rush/Shafiq. I'm 18 years old. The owner of this blog. Thank you for visiting my simple blog. Please come again soon :)

Facebook | Twitter | Formspring | Blogskin

 ♥ Rush Shafiq |
♥ Navigation
Stories Profile Stuffs Affiliates Hire
♥ Like


♥ Talk
♥ Klik Klik
Please KLIK my CHURP CHURP below here


♥ Blog Archives


♥ Credits
Designer: Rush | Shafiq
Graphic: Adobe Photoshop CS4
Thanks to: Izyan | Han Hanan


The funny moment with them
27.2.11 | 3:12 PM | 0 comments
:c: Hahahaha....harini kan hari paling lawak dalm idop aku :86:. Nak tau ape :120: Kene bace la. Gile xnak bace. Hahaha...kisahnya bermula dri sini..


:65:Hari ni aku pegi kenduri dkt rumah Suraya, makwenya bestie aku, Acap. Aku kluar dri rumah agk2 kol :80: 10.30am. Nak tau x aku naik bas x bayar pon. Aku dh hulur2kn duit dh kt drebar basnya tp drebar basnya wt keje sndiri. So aku duduklh dulo. Kot2 nnti drebarnya nnti bg tiket nnti. :face27: Tapi x pon. Huhu so maknye FREE OF CHARGE :108:. Hahaha...jimat duit kocet aku buat tambang bas. Haha..ok dalam bas xde cite bes sgt so aku skip trus smpai dkt klang.

:114: Dah smpai klang tu aku cari Mieza, Karimah dgn Acap . :96::95::94: Then pegi sama2 dgn dorang. Amek bas ke Port Klang. Dalam perjalanan ke sana tu bole pulak dh terlajak smpai ke Port Klang padahal nk turun kt Kudrat tapi terlanjak smpai la ke jeti Port Klang. :102: Nmpknye kene patah balik ni. Duit pon melayang 1 hinggit ke pakcik drebar. Hahahaha...:x:Aku rasekan x mcm FREE la cuz bile nak kene patah balik tu pon kene bayar gk 1 ringgit. 1 Ringgit tu mungkin utk bayarn tmbang dri Meru ke Klang. Hahahaa...:face39:

:a2:Ok skang ni baru betol2 dh smpai ke rumah Suraya :53:. So dgn muke yg xmalu masuklh ke dlm kenduri kawen tu. Jumpe la Suraya. Pergh, cantek+comel die. . Acap pasti tergoda. Tett....Hakhaha :face46:.Ok, Makan nasi minyak la ape lagi kan kalo kt kenduri kan. Makan dkt kenduri msty la sikit je kan tp Mieza dgn Karimah..makkk aii nk jage badan ke ape :s: Lauk punye la byk. Nasi ceciput je. Huhu..nk diet ke ape :s:Hahaha...Dalam kenduri kawen tu mcm2 jenis org yg aku jumpe kt situ. Tema mcm 1 Dunie tau x ?

Lepas kami siap makan:45:, kitorng pegi jumpe Suraya kjp nk minta izin utk pulang la. Buah tgn? Sebiji lolipop dgn setangkai bunga telur :25:. Ok kitorang pon balik. Tgk cuace pon dh xmenentu. Mcm nk ujan :87:. Then pegi la kt bustop utk tunggu bas. Kire2 10 minit bas pon smpai. City Liner. Hahaha...selesa la sikit kan. Xde cite best so aku trus skip ke naik bas ke Meru trus.

:88: Ketika perjalanan pulang ke Meru, ada la beberapa perkara yg x dijangkakn dri awal. Nak tau ape :s:

Begini ketika dalam bas tu aku, Acap dgn Karimah dok tempat yg paling belakang. Mieza dpn kitorang. Bertentangan dgn Mieza ade sorang pakcik yg tgh bwk barang byk la. :face75: Mcm ni citenya, bas kitorang naik tu bas Wawasan Sutra. Basnye pon bergoyang2. Bile basnye nk berhentikan ade inertia sikit kan. Si Mieza ni pegi scan pakcik dkt tuuttt.....hahaha agk stim di situ, :134:. Mieza mieza..istighfar la. Hahaha :x:. Ok ade lg cite yg paling xbole belah. Korang bace pon mcty tergelak2 punye :face75:. Bile basnya terlanggar bonggolkan, basnya terlompat sikit. Mase tu kan aku trdgr mcm ade bunyi pecah tau. Bile aku pegang dkt bunga telur tu, TELURNYA DAH GAK ADA LAGI.... :x: So aku pon cari la telur ku yg suda hilang. Tibe2 kan..
Acap: Rus, telurnya tu......
Aku: Mane2..?
Acap: Dekat bawah tu...

*Telurnya terguling2 ke sini ke sana. Dh pecah suda. Hahah nmpk xde rezeki la aku pd hari ni...Waaa.....


:125: Bile dh nak smpai tu, aku masih nmpk telurkn terguling2 ke sana ke sini ke situ. Naseb baik org x perasan. Kalo perasan, mmg muke ni nk tutup. Malu la...hahaha. Jadi telurku pon berguling2 smpai keluar dri bas pdhal aku masih xmahu turun bas. Aku pndang dri dalam melihat telur jd sebatang kara. Aku pon melambai padenye. Hahaha..xde rezeki nk mkn telur rebus tu. Waaa...sedihnye


:48: Sebelom aku balik aku temankn Acap pegi pekan Meru kejap pegi beli CD. Dalam fikiran aku masih mengenang2kn telur ku yg telah hilang tu. Sedihnye...dpt la sebatang lolipop pon jadi la. Hahaha..Lepas 2 aku tumpang Acap utk balik rumah :53:. Muke ni mmg xtau malu. Suke sgt menyushkn org la. Hihihi..dh smpai rumah tu Acap gantikan telur ku yg telah hilang tu walopon telur tu dh pecah. Huhu terima kasih la ye tp kesian plak kt die tu. Hurmm...TERIMA KASIH KERANA BERI TUMPANG DGN TELUR TU. AKU SGT BERHUTANG BUDI....TQ ACAP :q:

p/s: Lepas ni kalo nk bg telur rebus tu bg dlm kotak yg bertangkai tu ye? Senang skit. So xkn tercicir la. Ambil la ni sebagai pengajaran utk hari ni. Hahaha..






NEWER POST | OLDER POST | HOME